Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛичковська, Марина Рейнгольдівна-
dc.contributor.authorLychkovska, Myrina Reinholdivna-
dc.date.accessioned2021-03-17T10:56:52Z-
dc.date.available2021-03-17T10:56:52Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛичковська М. Р. Проблеми здійснення стратегічного планування на малих підприємствах / М. Р. Личковська // Менеджмент підприємницької діяльності: навч. посіб. для професійної підготовки військовослужбовців ЗС України звільнених у запас. Проект «Україна-Норвегія». – Вип. 3, 2017. – Одеса: ТОВ «Плутон плюс.» – 2017. – С. 5-16.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10861-
dc.description.abstractЕфективність функціонування підприємства визначається багатьма особливостями. Насамперед це правильність визначення: “що, скільки, якої якості й на яку годину виробляти” з урахуванням попиту й пропозиції; вибір оптимальної технології та організації виробництва; своєчасне й раціональне ресурсне забезпечення; розмір основного й обігового капіталів; форми та методи реалізації продукції тощо. Оптимальне поєднання цих факторів передбачає необхідність застосування відповідних форм і методів їхньої внутрішньої погодженості. Такою формою є планування виробничої та господарської діяльності підприємства. В умовах ринку, з його жорстокою конкуренцією, планування господарсько-виробничої діяльності є найважливішою умовою їхнього виживання, економічного росту та процвітання. Крім того, зарубіжний та український досвід функціонування малих підприємств у ринковому просторі свідчить про те, що вони повинні мати чітке уявлення про майбутнє. В умовах динамізму зовнішнього середовища виникає необхідність у використанні стратегічного планування як основного управлінського інструменту, що сприяє адаптації підприємства до мінливих умов ринку. Динамічний вплив чинників внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства на розробку та реалізацію стратегії його діяльності викликає необхідність постійного переосмислення цього процесу, а саме визначення найдоцільніших шляхів (методів, принципів, правил, способів) здійснення стратегічного планування в сучасних умовах.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectнепрямий методuk
dc.subjectметод визначення цілейuk
dc.subjectпрямий методuk
dc.subjectметод «бачення успіху»uk
dc.titleПроблеми здійснення стратегічного планування на малих підприємствахuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017 Вип. 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lychkovska.pdf4.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.