Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10802
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Линенко, Алла Францівна | - |
dc.contributor.author | Lynenko, Alla Frantsevna | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-12T12:48:34Z | - |
dc.date.available | 2021-03-12T12:48:34Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Lynenko A. To the issue of pedagogy of the concept / Alla Lynenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2016. – Issue №7. – рр. 254-259. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10802 | - |
dc.description.abstract | The article deals with the contents of such phenomena as concept and hermeneutics with regard to the philosophic, psychologic and pedagogic aspects. The concern of hermeneutical approach is explained due to the question of achieving the objectives of education and training of a competent teacher. The principals of hermeneutical approach are under study. The author highlights the importance of dialogical interaction between the participants of pedagogical process. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | hermeneutics | uk |
dc.subject | dialogicality | uk |
dc.subject | hermeneutical approach | uk |
dc.subject | concept | uk |
dc.subject | pedagogical concept | uk |
dc.title | To the issue of pedagogy of the concept | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2016 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lynenko Alla.pdf | 5.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.