Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10742
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єременко, Тетяна Євстафіївна | - |
dc.contributor.author | Yeremenko, Tetyana Yevstafiyivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-02T12:42:31Z | - |
dc.date.available | 2021-03-02T12:42:31Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Yeremenko T. Ye. Teaching lecture delivery: project approach / T. Ye. Yeremenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – Ariel. – 2015. – Issue №6. – рр. 442-447. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10742 | - |
dc.description.abstract | The article outlines the main properties of academic lecture focusing on its effective delivering by native English speakers - proffessionals in the field of linguistics and EFL methodology. The joint teacher-students’ project focused on authentic language at the discourse level authentic tasks and learner centeredness was carried out. As a result a complex of effective lecture delivery features were suggested. Special attention was paid to professional lecturer’s voice. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | the English language | uk |
dc.subject | professional lecturer’s voice | uk |
dc.subject | academic lecture | uk |
dc.subject | effective delivery | uk |
dc.subject | joint teacher-students’ project | uk |
dc.title | Teaching lecture delivery: project approach | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2015 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yeremenko T. Ye..pdf | 5.29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.