Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1062
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бетіна, Ганна Олегівна | - |
dc.contributor.author | Бетина, Анна Олеговна | - |
dc.contributor.author | Betina, Anna Olegovna | - |
dc.date.accessioned | 2018-12-13T14:00:51Z | - |
dc.date.available | 2018-12-13T14:00:51Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Бетіна, Г. О. Особливості соціального розвитку дошкільників в організованому ігровому просторі : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Ганна Олегівна Бетіна; наук. кер. Є. В. Чорний; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 19 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1062 | - |
dc.description.abstract | У дисертації проаналізовано значеннєво-смислове наповнення основоположного для предмета дослідження поняття «соціальної компетентності». Введено та обґрунтовано уявлення про соціальну протокомпетентність, а також описані її компоненти і психологічний зміст. Розкрито специфіку організації простору та професійної діяльності психолога в дитячій ігровій кімнаті, обґрунтовано основні принципи та правила її ефективної роботи, що уможливлюють прискорений соціальний розвиток дошкільнят. This thesis analyzes the fundamental definition of "social competence." It also introduces and proves the concept of "social precompetence" as well as describes its components and content. This paper specifies the environmental organization and distinctive principles of professional work of the psychologist in the children's playroom. It also highlights the fundamental principles and rules in a children's playroom focused on social development. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | соціальна протокомпетентність дошкільників | uk |
dc.subject | компетенції | uk |
dc.subject | дитяча ігрова кімната | uk |
dc.subject | зорієнтована на соціальний розвиток | uk |
dc.subject | ігровий простір у роботі з дітьми | uk |
dc.subject | соціальний розвиток дітей 5-6 років | uk |
dc.subject | social precompetence of preschool children | uk |
dc.subject | competencies | uk |
dc.subject | children's playroom | uk |
dc.subject | focused on social development | uk |
dc.subject | children’s playing space | uk |
dc.subject | social development | uk |
dc.title | Особливості соціального розвитку дошкільників в організованому ігровому просторі | uk |
dc.title.alternative | Particularities of social development of preschool children in an organized play space | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Betina.pdf | 191.73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.