Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10594
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДобровольська, Леся Станіславівна-
dc.contributor.authorDobrovolska, Lesya Stanislavivna-
dc.contributor.authorMyronenko, Т. P.-
dc.date.accessioned2021-02-05T09:54:01Z-
dc.date.available2021-02-05T09:54:01Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationMyronenko Т. P. The role of didactic principles in teaching foreign language speech activity in contemporary approach to teachers’ training / Т. P. Myronenko, L. S. Dobrovolska // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 254-259.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10594-
dc.description.abstractThe article defines and specifies the role of specific didactic principles in the process of foreign language teachers’ training in European context. У статті визначено та визначено роль конкретних дидактичних принципів у процесі підготовки вчителів іноземних мов у європейському контексті.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectprincipleuk
dc.subjectskillsuk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectreflectionuk
dc.subjectпринципuk
dc.subjectнавичкиuk
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectрефлексіяuk
dc.titleThe role of didactic principles in teaching foreign language speech activity in contemporary approach to teachers’ traininguk
dc.title.alternativeРоль дидактичних принципів у навчанні іншомовної мовленнєвої діяльності та сучасний підхід до підготовки вчителів у європейському контекстіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Myronenko Tetyana 2014 5.pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.