Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1058
Title: | Методика формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей |
Other Titles: | Methodology of English oral discourse competence development of students majoring in languages. |
Authors: | Бершадська, Ніна Сергіївна Bershadska, Nina Sergyivna |
Keywords: | англомовна усна дискурсивна компетенція типи дискурсів система вправ експериментальна модель методика формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей English oral discourse competence discourse types system of exercises experimental model methodology of English oral discourse competence development of students majoring in languages |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Бершадська, Н. С. Методика формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Ніна Сергіївна Бершадська; наук. кер. С. В. Боднар; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 21 с. |
Abstract: | Дисертацію присвячено проблемі формування англомовної усної дискурсивної компетенції у студентів мовних спеціальностей, що розуміється як здатність мовної особистості будувати, сприймати та інтерпретувати цілісні монологічні та діалогічні усні дискурси англійською мовою відповідно до комунікативного наміру в межах професійного педагогічного спілкування з урахуванням специфіки їх семантико-прагматичної і граматичної організації на макро- і мікрорівнях та взаємозв’язку екстралінгвістичних і лінгвістичних факторів . The thesis deals with the issue of English oral discourse competence development of students majoring in languages. English oral discourse competence is defined as the ability to build, perceive and interpret integral monologic and dialogic oral discourses in English according to the communicative intention of the speaker within the professional pedagogical communication considering the peculiarity of their semantic-pragmatic and grammatical organization at macro- and microlevels and the interaction of extralinguistic and linguistic factors. |
URI: | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1058 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bershadska .pdf | 196.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.