Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10512
Назва: | The theoretical model of music-performance self-control of piano students in interpreting music pieces |
Інші назви: | Теоретична модель музично-виконавського самоконтролю учнів фортепіано при інтерпретації музичних творів |
Автори: | Грінченко, Алла Миколаївна Grinchenko, Alla Mykolaivna |
Ключові слова: | music and performance self-control interpretation structure components performance process музика та виконавський самоконтроль інтерпретація структура компоненти процес виконання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського |
Бібліографічний опис: | Hrinchenko A. M. The theoretical model of music-performance self-control of piano students in interpreting music pieces / A. M. Hrinchenko // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. – 2014. – Ariel. Issue №5. – рр. 123-130. |
Короткий огляд (реферат): | The article deals with the problem of music-performance self-control of the future music teacher. During the study have been defined the concepts of "artistic interpretation" and "music-performance self-control" as a conscious, process of concentration of musical ear, attention, will, regulation of motor apparatus at the accordance of the performance process to the set tasks of musical image artistic interpretation. Self-control as an individual personal and professional quality is able of influencing the level of musical training, which is the basis for the formation of the highest manifestation of musical potential - masterly performance. У статті розглядається проблема музично-виконавського самоконтролю майбутнього вчителя музики. В ході дослідження були визначені поняття "художня інтерпретація" та "музично-виконавський самоконтроль" як свідомий, процес концентрації музичного слуху, уваги, волі, регулювання рухового апарату відповідно до виконавського процесу до поставити завдання художньої інтерпретації музичного образу. Самоконтроль як індивідуальна особиста та професійна якість здатний впливати на рівень музичної підготовки, що є основою для формування найвищого прояву музичного потенціалу - майстерного виконання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10512 |
Розташовується у зібраннях: | 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Grinchenko Alla Mykolaivna 2014 5.pdf | 1.65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.