Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDudka, Tetiana-
dc.date.accessioned2020-12-24T10:20:45Z-
dc.date.available2020-12-24T10:20:45Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationDudka T. Axiological measurements of the international enlightenment in the national theory and practice of the XVIII century / T. Dudka // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. - 2017. - Ariel. Issue №8. - C. 50-54.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10450-
dc.description.abstractIn this article the role of international Enlightenment in the national theory and practice of the epoch under study is defined. By analysing the axiological essence of the outlined pedagogical phenomenon, the attention is focused on its functional multidimensionality in the sociocultural space.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherАріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectenlighteneruk
dc.subjectpedagogical phenomenonuk
dc.subjectinternational Enlightenmentuk
dc.subjectvalue orientationsuk
dc.titleAxiological measurements of the international enlightenment in the national theory and practice of the XVIII centuryuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dudka.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.