Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10294
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемченко, О. А.-
dc.date.accessioned2020-12-14T14:00:35Z-
dc.date.available2020-12-14T14:00:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСемченко О. А. Імідж держави й національний брендинг: взаємообумовленість понять / О. А. Семченко // Політикус : наук. журнал. – 2015. – № 2. – С. 74–78.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10294-
dc.description.abstractУ статті досліджується сутність понять "бренд держави", "національний брендинг", уточочнюється місце України в деяких рентингах бренів країн.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectбренд державиuk
dc.subjectнаціональний брендингuk
dc.titleІмідж держави й національний брендинг: взаємообумовленість понятьuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semchenko 2015.pdf124 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.