Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10190
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртемьєва, Інна Сергіївна-
dc.contributor.authorArtemieva, Inna Serhiivna-
dc.contributor.authorГарська, І. В.-
dc.date.accessioned2020-11-20T09:17:02Z-
dc.date.available2020-11-20T09:17:02Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationАртемьєва І. С. Дидактичні утруднення як стрес-фактор професійного стресу молодих учителів / І. С. Артемьєва, І. В. Гарська // Пріоритетні напрями розвитку сучасних педагогічних та психологічних наук : зб. наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конференції. - Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. - С. 39-42.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10190-
dc.description.abstractПрофесія вчителя належить до кола найбільш напружених у психологічному плані видів діяльності та відноситься до групи професій в системі суб’єкт-суб’єктних відносин, для якої характер- ним є ґрунтовна присутність стрес-фактор. Основним стрес-фактором професійної діяльності вчителів є дидактичні утруднення, з якими стискається педагог під час здійснення освітнього процесу. Profesiya vchytelya nalezhytʹ do kola naybilʹsh napruzhenykh u psykholohichnomu plani vydiv diyalʹnosti ta vidnosytʹsya do hrupy profesiy v systemi subʺyekt-subʺyektnykh vidnosyn, dlya yakoyi kharakter- nym ye gruntovna prysutnistʹ stres-faktor. Osnovnym stres-faktorom profesiynoyi diyalʹnosti vchyteliv ye dydaktychni utrudnennya, z yakymy styskayetʹsya pedahoh pid chas zdiysnennya osvitnʹoho protsesu. The teaching profession belongs to the circle of the most psychologically intense activities and belongs to the group of professions in the system of subject-subject relations, which is characterized by a thorough presence of a stress factor. The main stress factor in the professional activity of teachers is the didactic difficulties faced by the teacher during the educational process.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherГО «Південна фундація педагогіки»uk
dc.subjectпрофесія вчителяuk
dc.subjectстрес-факторuk
dc.subjectпрофесійний стресuk
dc.subjectдидактичні утрудненняuk
dc.subjectteaching professionuk
dc.subjectstress factoruk
dc.subjectoccupational stressuk
dc.subjectdidactic difficultiesuk
dc.titleДидактичні утруднення як стрес-фактор професійного стресу молодих учителівuk
dc.title.alternativeDidactic difficulties as a stress factor of professional stress of young teachersuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти та дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Artemieva Inna Serhiivna 2020.pdf304.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.