Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10132
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНагорняк, Т. Л.-
dc.date.accessioned2020-11-13T11:28:29Z-
dc.date.available2020-11-13T11:28:29Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationНагорняк Т. Л. Світова та українська специфіка брендингу міст / Т. Л. Нагорняк // Політикус : наук. журнал. – 2015. – № 1. – С. 111–116.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10132-
dc.description.abstractЗ'ясовано закономірності брендингу міст світу й України, встановлено розбіжність між змістом і практичним призначенням катенорій, якими позначають провідні міста світу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectбрендинг містаuk
dc.subjectгромадаuk
dc.subjectглобальне містоuk
dc.subjectкомфортне містоuk
dc.titleСвітова та українська специфіка брендингу містuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nagorniak.pdf147.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.