Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10111
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМузиченко, Ганна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorMuzychenko, Ganna Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2020-11-11T11:07:27Z-
dc.date.available2020-11-11T11:07:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationMuzychenko G.V. Theory and practice of political marketing in Ukraine / G.V. Muzychenko // Політикус : наук. журнал. – 2015. – № 1. – С. 39–43.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/10111-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню основних кроків на шляху розвитку теорії та практики політичного маркетингу в Україні в контексті світової політичної науки та сучасного політичного процесу в демократичних суспільствах.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectполітичний маркетингuk
dc.subjectполітичні технологіїuk
dc.subjectвиборча кампаніяuk
dc.subjectполітичний ринокuk
dc.titleTheory and practice of political marketing in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muzychenko.pdf139.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.