Issue Date | Title | Author(s) |
2022 | STEM – технологія як інноваційний підхід в розвитку дітей дошкільного віку | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2023 | Гейміфікація в освітньому процесі закладу дошкільної освіти | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2022 | Конспект лекцiй до дисциплiни «Психологiя спiлкування» для здобувачiв першого (бакалаврського) рiвня вищої освiти ОПП Дошкiльна освiта/Психологiя спецiальностi 012 Дошкiльна освiта | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2025 | Конспект лекцiй до навчальної дисциплiни «Культура академічної доброчесності» для здобувачiв першого (бакалаврського) рiвня вищої освiти спецiальностi 012 Дошкiльна освiта. | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2022 | Конспект лекцій до дисципліни «Спеціальна психодіагностика» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП Дошкільна освіта/Психологія спеціальності 012 Дошкільна освіта | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2024 | Лепбук – інноваційна технологія дошкільного навчання | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2022 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Спеціальна психодіагностика»: метод. рекомендації для студентів першого (бакалаврського) рівня підготовки за спеціальністю 012 Дошкільна освіта | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2024 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Експериментальна психологія»: метод. реком | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2024 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Культура академічної доброчесності»: метод. рекомендації | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2022 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психологія спілкування» для студентів першого (бакалаврського) рівня підготовки
за спеціальністю 012 Дошкільна освіта | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2023 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Соціальна психологія» для студентів першого (бакалаврського) рівня підготовки за спеціальністю 012 Дошкільна освіта : метод. рекомендації | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2023 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Соціальна психологія»: метод. реком. | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2024 | Методичні рекомендації до проведення практичних занять, організації самостійної роботи з навчальної дисципліни «Ігрова діяльність дітей дошкільного віку»: метод. рекомендації | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2011 | Обґрунтування сутності педагогічної соціоніки в системі підготовки майбутніх соціальних педагогів | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2024 | Педагогічні умови для розвитку навичок подолання агресивних проявів у дітей старшого дошкільного віку | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya; Набухотна, Н. М. |
2014 | Педагогічні умови формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання соціономічних технологій у професійній діяльності | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2024 | Психосоціальна адаптація дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем тривожності: теоретичний та емпіричний аналіз | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya; Жембровська, О. В. |
2017 | Підготовка майбутніх соціальних педагогів до використання соціономічних технологій у професійній діяльності | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |
2011 | Соціонічний підхід у системі підготовки майбутніх соціальних педагогів | Сторож, Вікторія Василівна; Storozh, Victoriya |