Browsing by Subject бренд

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 18 of 18
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Homo glamuricus як теоретична модельСемко, Яна Сергіївна; Semko, Yana Serhiivna
2017Types of Consumers According to Their Perceptions of Brands’ Environmental Friendliness in Brand CommunicationsHomolska, Liliia; Гомольська, Лілія Петрівна
2022Бренд – це ідеяКлимова, Єлизавета
2022Бренд: логіка, врятуй наші душі!Ковальчук, Вікторія
2024Брендингові стратегії у міжнародних комунікаціях сучасних державІльницька, У. В.
2021Гламуризація у віртуальній реальностіСемко, Яна Сергіївна; Semko, Yana Serhiivna
2019Звуко-колірна синестезія в текстах комерційної рекламиГоріна, Жанна Дмитрівна; Horina, Zhanna Dmytriivna
2019Звуко-колірна синестезія в текстах комерційної рекламиГоріна, Жанна Дмитрівна; Horina, Zhanna Dmytriivna
2025Конструювання іміджу в спортіКлимець, Ірина Володимирівна
2020Культурна антропологія гламурного споживацтваСемко, Яна Сергіївна; Semko, Yana Serhiivna
2023Методичні рекомендації до проведення практичних занять та організації самостійної і індивідуальної роботи з навчальної дисципліни «Іміджологія»» [для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти галузі знань 05 «Соціальні та поведінкові науки» спеціальності 052 «Політологія»]Наумкіна, Світлана Михайлівна; Naumkyna, Svitlana Mykhailivna; Дмитрашко, Світлана Анатоліївна; Dmytrashko, Svitlana Anatoliyivna
2020Роль комерційного найменування у функціонуванні підприємстваПолуяктова, Ольга Володимирівна; Poluiaktova, Olha Volodymyrivna; Кушнір, Н. В.; Kushnir, N. V.
2025Свято як соціокультурний проєкт і маркетингова акція : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавр : спец. : 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності»Стебловська, Олександра Сергіївна; Steblovska, Oleksandra
2019Типологічна систематика суб'єктів гламуруСемко, Яна Сергіївна; Semko, Yana Serhiivna
2017Філософія бренду вищого навчального закладу в умовах соціокультурних трансформацій освітнього середовищаЄрмакова, Світлана Станіславівна; Yermakova, Svitlana Stanislavivna
2025Фірмовий стиль як інструмент емоційного впливу в дизайні рекламного постматеріалу для аудиторіїТелих, Є. О.; Лісогор, Алла Вікторівна; Lisohor, Alla
2020Цифрові комунікації та тренди в Україні: напрацювання, виклики та можливостіШелемба, Михайло Михайлович; Симчера, Мар’яна Михайлівна
2015Інформаційна політика України та її вплив на формування іміджу країниЇжа, М. М.